Compliment of klacht:
Het spreekt vanzelf dat we graag uw suggesties horen om onze dienstverlening en de gang van zaken op de post te
verbeteren. U kunt uw tips en ideeën bij ons kwijt via het klachtenformulier.
Als u uw stem laat horen, kunnen wij onze werkwijze beter afstemmen op uw wensen

Compliment?
Bent u tevreden over onze dienstverlening dan horen wij dat graag!
Maar ook als iets niet bevalt, kunt u dat altijd met ons bespreken.


Niet tevreden?
Binnen de organisatie doen we ons best om u zo goed mogelijk
van dienst te zijn.
Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.
Bijvoorbeeld over de behandeling door de verpleegkundige,
over de gang van zaken aan de telefoon of over de werkwijze op de post. Laat in zo’n geval van u horen.
U kunt uw vraag of klacht ook voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg.
Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact
brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.
U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92.
Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen.
Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak.
Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan.
Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.